

Link do wygenerowania elektronicznego protokołu szkody: https://inpost.pl/protokol
Link do złożenia reklamacji bezpośrednio u przewoźnika: https://inpost.pl/reklamacja
Link do zamawiania materiałów (opakowań): https://inpost.pl/opakowania
Link do formularza niezbędnego przy składaniu reklamacji na przesyłkę krajową: Pobierz formularz reklamacyjny przesyłki krajowej
Link do formularza niezbędnego przy składaniu reklamacji na przesyłkę zagraniczną: Pobierz formularz reklamacyjny przesyłki zagranicznej
Link do złożenia reklamacji bezpośrednio u przewoźnika: https://www.orlenpaczka.pl/reklamacje/
Link do wygenerowania elektronicznego protokołu szkody: https://protokol.dpd.com.pl/
Link do złożenia reklamacji bezpośrednio u przewoźnika: https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/
Link do zamawiania materiałów (opakowań): https://sklep.dpd.com.pl/materialy-operacyjne.html
Link do złożenia reklamacji bezpośrednio u przewoźnika: https://gls-group.com/PL/pl/reklamacje-konsumenckie/
Link do złożenia reklamacji bezpośrednio u przewoźnika: https://www.dhl.com/pl-pl/ecommerce/dla-biznesu/obsluga/kontakt/reklamacja.html
Link do zamawiania materiałów (opakowań): https://dhl24.com.pl/narzedzia/materialyEksploatacyjne.html
Złożenie reklamacji jest możliwe tylko za naszym pośrednictwem.
Link do informacji, które są wymagane w momencie składania reklamacji: https://www.ups.com/pl/pl/support/file-a-claim/supporting-documents