To pomoże i przyspieszy...

2020-08-11

 

InPost

Link do wygenerowania elektronicznego protokołu szkodyhttps://inpost.pl/protokol

Link do złożenia reklamacji bezpośrednio u przewoźnika: https://inpost.pl/reklamacja

Link do zamawiania materiałów (opakowań): https://inpost.pl/opakowania

Link do formularza niezbędnego przy składaniu reklamacji na przesyłkę krajową: Pobierz formularz reklamacyjny przesyłki krajowej

Link do formularza niezbędnego przy składaniu reklamacji na przesyłkę zagraniczną: Pobierz formularz reklamacyjny przesyłki zagranicznej

 

 

ORLEN paczka

Link do złożenia reklamacji bezpośrednio u przewoźnika: https://www.orlenpaczka.pl/reklamacje/

 

 

DPD

Link do wygenerowania elektronicznego  protokołu szkody: https://protokol.dpd.com.pl/

Link do złożenia reklamacji bezpośrednio u przewoźnika: https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/

Link do zamawiania materiałów (opakowań): https://sklep.dpd.com.pl/materialy-operacyjne.html

 

 

GLS

Link do złożenia reklamacji bezpośrednio u przewoźnika: https://gls-group.com/PL/pl/reklamacje-konsumenckie/

 

 

DHL

Link do złożenia reklamacji bezpośrednio u przewoźnika: https://www.dhl.com/pl-pl/ecommerce/dla-biznesu/obsluga/kontakt/reklamacja.html

Link do zamawiania materiałów (opakowań): https://dhl24.com.pl/narzedzia/materialyEksploatacyjne.html

 

 

UPS

Złożenie reklamacji jest możliwe tylko za naszym pośrednictwem.

Link do informacji, które są wymagane w momencie składania reklamacji: https://www.ups.com/pl/pl/support/file-a-claim/supporting-documents

Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
OK, rozumiem